Wprowadzenie: Carla czanelinguje Ra

I. ŚWIADOMOŚĆ CZANELINGU (ang. channeling)

W czasie wszystkich tych lat, kiedy czanelingowałam, miałam zawsze świadomość czanelingu, używając mojej wolnej woli, by ubrać pojęcia telepatyczne w mój własny język.

II. PIERWSZY TRANS CZANELINGOWY

Kiedy zmarła Elaine, członek grupy medytacyjnej, ktoś zasugerował, abym spróbowała skontaktować się z nią. Nie mogłam odmówić. Po paru chwilach świadomego zaoferowania siebie dla kontaktu z Elaine, stałam się nieświadoma upływu czasu, a kiedy się obudziłam, Tom miał (zarejestrowane) to, co brzmiało jak głos Elaine na taśmie mówiący przeze mnie. To było moje pierwsze doświadczenie z transem. [Nota: Carla została uprzednio włączona do naukowych badań czanelingu ze stawiającym pytania drem Donem Elkinsem na około dwadzieścia lat przed tym zdarzeniem. Ale do tego czasu jej praca odbywała się tylko w świadomym stanie.]

III. NASTĘPNYM KONTAKTEM BYŁ RA
Ta praca skrajnie mnie wycieńczała i nie chciałam jej kontynuować. Jednakże tylko kilka dni później odebrałam nowy kontakt, jakiego nigdy wcześniej nie miałam. Tak, jak to zawsze robię, wezwałam tę istotę w imię Chrystusa, domagając się, aby odeszła, jeśli nie przybyła jako posłaniec Świadomości Chrystusa. Ona pozostała, tak więc otwarłam siebie samą na jej przekaz. Weszłam w trans prawie natychmiast, a istota, która nazwała siebie Ra, rozpoczęła swą serię kontaktów z nami. Ten kontakt trwa, urzekając i mnie źródłem jakiegoś niepokoju. (K 1, 48-49)

IV. PROCEDURA

James posyła Carli wiadomość na pół godziny przed każdą sesją, ponieważ ona będzie pozostawać w całkowitym bezruchu przez około godzinę do godziny czterdziestu pięciu minut. Wtedy medytujemy, aby harmonia, którą próbujemy wytworzyć w naszym codziennym życiu, została zintensyfikowana i w ten sposób nasze pragnienia jednoczą się w jedno pragnienie, by ujrzeć kontakt z Ra. Wykonujemy rytuał ochrony i Carla kładzie się okryta białą warstwą. Ona w myślach recytuje Modlitwę Św. Franciszka. W pewnym momencie opuszcza swe fizyczne ciało i Ra zaczyna używać go, by wypowiadać słowa, które tworzą odpowiedzi na pytania Dona. James medytuje i posyła światło Carli w czasie trwania sesji. (K 1, 50-51)

V. WYCZERPANIE

RA: Czy wiecie, jak odżywić ten instrument (Carlę)? W tym czasie jest ona całkiem zmęczona.

1. Nakładanie rąk na obszar szyi przez krótki czas.

2. Dar z wody, do której została dodana miłość wszystkich obecnych. Ładowanie wody dzieje się przez tych obecnych, którzy umieszczają swe ręce nad szklanką i wizualizują moc miłości wchodzącą do wody. To spowoduje doładowanie, tak, że powstanie bardzo efektywny środek z tymi (pełnymi miłości) wibracjami. (K 1, 69)